• Door naar de hoofd inhoud

BMK Advies & Administratie

Betrokken Meedenkend Klantgericht

  • OVER ONS
    • Jurjen Adam
    • Richard Kosse
  • ONZE WERKWIJZE
  • ONZE DIENSTVERLENING
    • Boekhouding
    • Jaarrekening
    • Personeels- en salarisadministratie
    • Startersbegeleiding
    • Financierings-aanvraag
    • Vennootschaps-belasting
    • Inkomstenbelasting
    • Omzetbelasting
    • Formulieren
  • ONLINE DIENSTEN
    • Rabobank CAMT053 downloaden
    • ING CAMT053 downloaden
    • Versturen CAMT 053 bestand per mail
    • Hoe download ik bankbestanden ?
    • Klantenportaal BMK
      • Inloggen klantenportaal BMK
      • Handleiding checklist klantenportaal
    • Loondossier
      • Loondossier inloggen
      • Loondossier wachtwoord vergeten
    • Belastingdienst
      • Digid inloggen
      • Toeslagen Belastingdienst
      • Betalingskenmerk Belastingdienst
      • Verificatie BTW nummer EU
    • Hulp op afstand
  • NIEUWS
    • Deadline afrekening TVL Q1 11-11-2021
    • Versoepelingsmaatregelen Coronacrisis
  • PRIVACYVERKLARING
  • CONTACT
  • COOKIEVERKLARING
  • NIEUWSBRIEF
  • CORONACRISIS
    • TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten)
    • NOW januari t/m maart 2021
  • BMK EN CORONA
    • Werkwijze ons kantoor in tijden van Coronacrisis

Over ons

Herkomst en historie

Toen wij in 2008 zijn gestart met BMK Advies & Administratie waren wij er al van overtuigd dat de ondernemer naast een gedegen boekhouding ook behoefte heeft aan een adviseur. Deze adviseur moet over de kennis en ervaring van een grootschalig kantoor beschikken, maar ook over de persoonlijke benadering en de laagdrempeligheid van een klein kantoor. Bij BMK Advies & Administratie vindt u deze perfecte mix.

Boekhoudkundige processen worden steeds verder geautomatiseerd. Wij proberen zoveel mogelijk werkzaamheden door de klant te laten uitvoeren, hierbij speelt automatisering een belangrijke rol. De ondernemer moet zich echter zoveel mogelijk bezig houden met datgene waar hij of zij goed in is namelijk ondernemen.

Wij hebben gemerkt dat er een groeiende behoefte  is aan deskundige adviezen, deze kunnen alleen vooraf of tijdens processen worden gegeven, vandaar dat wij de persoonlijke contactmomenten met de klant gedurende het kalenderjaar zo belangrijk vinden. De lijntjes tussen de ondernemer en BMK zijn kort. Als bij u een vraag leeft dan moet daar adequaat en snel op gereageerd worden. Door onze brede kennis en ervaring kunnen wij putten uit een enorme databank om de vraag van de klant direct te beantwoorden. Bij de keuze van onze bedrijfsnaam hebben wij gekeken over welke eigenschap een advies- en administratiekantoor met bovengenoemde eigenschappen moet beschikken. Hierbij zijn onze drie pijlers van essentieel belang:

Betrokken zijn bij onze klanten. De klant is absoluut geen nummer voor ons en verdient onze persoonlijke aandacht.

Meedenkend zijn met onze klanten. Wij denken met u mee in de rol van ondernemer en maken gebruik van onze parate ruime kennis en ervaring

Klantgericht werken. De klant staat bij ons voorop, wij vinden klantgericht werken een eerste vereiste om van meerwaarde te kunnen zijn.

Maak kennis met onze werkwijze

BMK Advies: Betrokken, Meedenkend en Klantgericht

Dit is ons team

Jurjen Adam
Vennoot
Mijn naam is Jurjen Adam, vennoot van BMK. Met al mijn ervaring kan ik worden beschouwd als de oude rot in het vak, in de meest positieve zin van het woord. Mijn klanten omschrijven mij dan ook als weloverwogen, rustig en communicatief sterk.

Lees meer over Jurjen

Richard Kosse
Vennoot
“Niet moeilijk doen als het makkelijk kan” zo kenmerk ik mijzelf graag. Mijn klanten noemen mij vaak een doorzetter, ik ken dan ook geen 9-5 mentaliteit.

Lees meer over Richard

Plan uw reis, u bent altijd welkom voor een vrijblijvend gesprek

  • OVER ONS
  • ONZE WERKWIJZE
  • ONZE DIENSTVERLENING
  • ONLINE DIENSTEN
  • NIEUWS
  • PRIVACYVERKLARING
  • CONTACT
  • COOKIEVERKLARING
  • NIEUWSBRIEF
  • CORONACRISIS
  • BMK EN CORONA

Copyright © 2023 · Infinity Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in