Een aanpak op maat
Onze werkwijze wordt zoveel mogelijk afgestemd op de behoefte van de klant. Waar niet aan getornd kan worden zijn de persoonlijke contactmomenten gedurende het kalenderjaar. Alleen zo kunnen wij onze meerwaarde bieden. Daarnaast willen wij de klant zoveel mogelijk van informatie voorzien, niet alleen na afloop van een kalenderjaar maar vooral tijdens het kalenderjaar. Hierdoor kan de klant waar nodig bijsturen en vormt de administratie het kompas waarop de koers bepaald wordt.
Prijsafspraken
Wij maken duidelijke afspraken over datgene wat wij voor de klant verrichten en wat deze daarvoor mag verwachten. Vaste prijsafspraken genieten niet alleen onze voorkeur maar ook onze klanten ervaren dit als prettig. Om de kosten voor de klant te spreiden factureren wij maandelijks.
Meerwerk
In sommige situaties moeten er werkzaamheden worden verricht welke niet in het vaste tarief begrepen zijn, hierbij moet u denken aan financieringsaanvragen, bedrijfsovernames e.d. Om de klant niet voor verrassingen te plaatsen, zullen wij vooraf communiceren over de hiermee samenhangende kosten.
Helpdesk
Wij zijn van mening dat er voor de klant geen drempel mag zijn om vragen te stellen. Vragen die we telefonisch zo kunnen beantwoorden en waarbij er geen sprake is van externe expertise zijn begrepen in onze vaste prijsafspraken.
De drie pijlers van BMK fungeren als steunpilaren. Wij werken elke dag aan het ontzorgen en ondersteunen van onze klanten op een manier die zij het fijnst vinden. Dit doen wij door:
Betrokkenheid bij uw onderneming
Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop. Ondanks dat in de digitale wereld veel zaken op afstand geregeld worden, vinden wij persoonlijke aandacht voor onze klanten enorm belangrijk. Gedurende het kalenderjaar hebben wij dan ook periodiek persoonlijke contactmomenten.
Meedenken met uw onderneming
Tijdens de persoonlijke contactmomenten bespreken wij met onze klanten de financiële situatie, maar denken ook direct mee over de toekomst. Dit doen wij niet alleen op financieel en administratief gebied, maar ook op persoonlijk gebied. Onze klanten kunnen ervan uitgaan dat wij hen bijstaan in de te maken keuzes waar elke ondernemer voor komt te staan. De zekerheid dat u, maar ook wij, kan anticiperen op de toekomst. Dat is meedenken volgens de BMK-formule.
Klantgericht voor persoon en onderneming
Als laagdrempelig kantoor staat onze deur voor huidige, nieuwe en geen klanten altijd open. Op een vraag die bij u leeft geven wij graag snel en adequaat antwoord. Wij besteden zorg aan u als klant en persoon waarbij wij geen onderscheid maken tussen ZZP-er of een internationaal bedrijf waar een groot aantal personeelsleden werkzaam is. Persoonlijke aandacht voor u en uw onderneming.