• Door naar de hoofd inhoud

BMK Advies & Administratie

Betrokken Meedenkend Klantgericht

  • OVER ONS
    • Jurjen Adam
    • Richard Kosse
  • ONZE WERKWIJZE
  • ONZE DIENSTVERLENING
    • Boekhouding
    • Jaarrekening
    • Personeels- en salarisadministratie
    • Startersbegeleiding
    • Financierings-aanvraag
    • Vennootschaps-belasting
    • Inkomstenbelasting
    • Omzetbelasting
    • Formulieren
  • ONLINE DIENSTEN
    • Rabobank CAMT053 downloaden
    • ING CAMT053 downloaden
    • Versturen CAMT 053 bestand per mail
    • Hoe download ik bankbestanden ?
    • Klantenportaal BMK
      • Inloggen klantenportaal BMK
      • Handleiding checklist klantenportaal
    • Loondossier
      • Loondossier inloggen
      • Loondossier wachtwoord vergeten
    • Belastingdienst
      • Digid inloggen
      • Toeslagen Belastingdienst
      • Betalingskenmerk Belastingdienst
      • Verificatie BTW nummer EU
    • Hulp op afstand
  • NIEUWS
    • Deadline afrekening TVL Q1 11-11-2021
    • Versoepelingsmaatregelen Coronacrisis
  • PRIVACYVERKLARING
  • CONTACT
  • COOKIEVERKLARING
  • NIEUWSBRIEF
  • CORONACRISIS
    • TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten)
    • NOW januari t/m maart 2021
  • BMK EN CORONA
    • Werkwijze ons kantoor in tijden van Coronacrisis

Werkwijze ons kantoor in tijden van Coronacrisis

13 mei 2020 by BMK Advies

Wij hebben onze werkwijze enigszins aan moeten passen door de Coronacrisis. Het R.I.V.M. heeft een aantal maatregelen voorgeschreven waaraan wij ons ook moeten houden:

  • Houd 1,5 meter afstand. Hoewel er veel mogelijk is op het gebied van digitale communicatie kan het zijn dat een één op één gesprek toch de voorkeur geniet. Wij hebben onze besprekingskamer zodanig aangepast dat wij 1,5 meter afstand van u kunnen garanderen.
  • Regelmatig handen wassen en zaken die aangeraakt worden na gebruik desinfecteren. Wij ontsmetten de tafel en de stoelen maar ook onze deurklinken een aantal keren per dag, na ieder bezoek worden de tafel en stoelen en deurklinken weer ontsmet. In onze besprekingskamer staat een flesje met ontsmettingsmiddel dat u kunt gebruiken voor het reinigen van uw handen bij aanvang van het bezoek.
  • Bij klachten van u als bezoeker, maar ook bij klachten van ons, is bezoek niet mogelijk. Wij vertrouwen erop dat u deze maatregel strikt op volgt.
  • Bij begroeting zullen er geen handen worden geschud. Als u de besprekingsruimte verlaat of betreedt,  dan zullen wij u niet verder begeleiden naar de in- of uitgang. Indien u ons bezoekt dan kunt u zich via de intercom op de eerste etage melden, wij zullen u hierna verzoeken om in de besprekingskamer plaats te nemen.

Met bovengenoemde regels hopen wij dat het Coronavirus in de grip blijft en wij en u niet, door een bezoek aan ons kantoor, zorgen voor een eventuele verspreiding hiervan.

Categorie: Corona

  • OVER ONS
  • ONZE WERKWIJZE
  • ONZE DIENSTVERLENING
  • ONLINE DIENSTEN
  • NIEUWS
  • PRIVACYVERKLARING
  • CONTACT
  • COOKIEVERKLARING
  • NIEUWSBRIEF
  • CORONACRISIS
  • BMK EN CORONA

Copyright © 2023 · Infinity Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in